Articole

Povestea Senia în ZF

Dupa o perioada intensa de munca, incununata cu lansarea atelierului de productie, am avut ocazia sa ne prezentam povestea in Ziarul Financiar. Ne bucuram de aceasta aparitie si de faptul ca am reusit sa ne facem cunoscuta povestea unui public mai larg.

Admiram mult munca celor de la ZF si inca inainte de a exista Senia Soap am urmarit povestile altor antreprenori, care oarecum ne-au inspirat si incurajat sa mergem spre acest vis al antreprenoriatului.

Am raspuns la mai multe intrebari legate de cum am inceput, de ce am ales acest domeniu, despre produsele noastre, o mare parte din raspunsuri se regasesc in articol, pe care puteti sa-l cititi aici.

poza ZF final

Ultima intrebare a interviului vrem sa o prezentam deoarece reprezinta etapa in care ne aflam acum si reprezinta o updatare a ceea ce se intampla acum in Senia Soap.

  • Ce planuri aveti pentru Senia Soap pana la finalul anului si in termen de 3-5 ani?

 Pe termen scurt, dezvoltarea e “work in progress”. In prezent lucram la implementarea platii on line. Foarte importanta pentru noi este relatia pe care o avem cu clientii, feedback-ul lor. Avem, totodata, o preocupare constanta in a-i cunoaste, pe ei si obiceiurile lor de consum. Astfel, am inceput sa fim tot mai des prezenti in magazinele partenere, pentru a avea contact direct cu clientii.

Pe termen mediu, urmarim cresterea portofoliului de magazine partenere. Acest proces este putin mai anevoios, pentru ca alegem doar magazinele care ne inspira si care sunt de incredere.

Alocam resurse importante in personalizarea experientei prin site, iar pe partea de productie, vrem sa atragem noi investii, in special pentru cresterea si, la momentul potrivit, introducerea unor produse noi, toate acestea sustinute de un program de marketing.

 

Cu drag,

Alina @ Senia Soap

Standard

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *